reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Janikova

Dominika Janikova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len človek, ktorý sa pokúša porozumieť tomuto svetu a zapadnúť bez toho, aby ostal stratený.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nakúpiť a nerozčúliť sa.

Dominika Janikova

Nakúpiť a nerozčúliť sa.

Práve som sa vrátila z nákupu v hypermarkete. Chodím zásadne tam, jednak sa tam lepšie vyznám, a nezabijem kopu času hľadaním cukru napríklad, jednak zbieram body na zákazníckej karte. Vyplatí sa mi to. Minule mi tak prišiel poukaz v hodnote na menší nákup. Časom som sa aj naučila niekoľko užitočných vecí.

  • 25. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 816x
  • 24
Facebook otvára nové možnosti. Ale pre koho naozaj?

Dominika Janikova

Facebook otvára nové možnosti. Ale pre koho naozaj?

Najnovší odkaz stvoriteľa masovej sociálnej siete znie,že váš profil bude oveľa osobnejší. Nie som si však istá, či by som mala pocit že ide o niečo "moje osobné" keď zdieľam viac vecí s viac ľuďmi a navyše so stratou autorských práv...

  • 25. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 699x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu