reklama

Nakúpiť a nerozčúliť sa.

Práve som sa vrátila z nákupu v hypermarkete. Chodím zásadne tam, jednak sa tam lepšie vyznám, a nezabijem kopu času hľadaním cukru napríklad, jednak zbieram body na zákazníckej karte. Vyplatí sa mi to. Minule mi tak prišiel poukaz v hodnote na menší nákup. Časom som sa aj naučila niekoľko užitočných vecí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Čítať. A poriadne. Lebo to že je na nejaký produkt vypísaná akcia ešte neznamená, že vám za tú akciovú cenu tovar aj nablokujú. Ako dnes. Dajte si toto bravčové- teraz je v akcii, pozrite aj tuná na tabuli je to, dopredaj, presviedčal ma zamestnanec v oddelení vážených mäsových výrobkov. A veru, ani nevyzeralo zle, aj za tú cenu asi tri a pol eura za kilo, dáme si, čoby nie... Ale že by ten malý kúsok mäsa vážil skoro dve kilá, pozerám na cenu na papieriku. Jáj ale ono to nahodilo pôvodnú cenu, a tá je skoro dvojnásobná. Je mi ľúto milá pani, asi to nezadali do systému, neviem si s tým poradiť, ospravedlňuje sa ten zamestnanec. No fajn, za tú cenu si radšej iné vyberiem...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo minule, pánske náhradné hlavice do strojčeka... O tretinu lacnejšie a práve priateľovi došli, no nekúp. Až pokladničný blok, na ktorom bolo o sedem eur viac ma presvedčil, že čosi nie je v poriadku a šup ho na informácie, reklamovať cenu...

Alebo inokedy, keď bol v zľave môj obľúbený nápoj- radler. Ešte že som sa v tomto obchode už naučila čítať pokladničný blok, smerovala som opäť ku informačnému pultu. Ako mnohokrát. Ale ešte viackrát som sa náhlila iné veci ešte doriešiť, kvôli dvadsiatim centom sa nebudem teraz zdržovať. Len by ma zaujímala výsledná suma, ktorú obchodík zarobí, keď sa spočítajú všetky centy, ktoré tam ľudia takto nechajú...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Druhá vec, ktorú som sa naučila, je zhlboka dýchať. Keď teta za pokladňou len mrdne plecom a so slovami "nejak mi to nejde nahodiť" odloží tekuté mydlo nabok, nezaráta ho do nákupu, ani sa neopýta, či si nechcem zájsť po iné. No nič, dnes sa umyjem šampónom.

Alebo keď sa snažím dopátrať výrobku, ktorý kupujem prvý krát a neviem kde ho hľadať. A jeden zamestnanec ma pošle za druhým, ten za tretím, ten do oddelenia na začiatku a tak ďalej...

Alebo keď musím po každom nákupe ísť na polhodinku na informácie...

Klamala by som, keby som tvrdila, že som týmto obchodným domom úplne znechutená, to by som tam nechodila už vôbec, a každopádne, nájdu sa aj zamestnanci, ktorí vykompenzujú svojím prístupom veľa nedostatkov. Ale niekedy jednoducho nevládzem hrať hru na detektíva s úlohou "zisti, čo dnes nie je správne".

Dominika Janikova

Dominika Janikova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len človek, ktorý sa pokúša porozumieť tomuto svetu a zapadnúť bez toho, aby ostal stratený.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu